4 תשובות
בקטנה תנסי ללכת לישון היום יותר מוקדם
נתנו לך לישון וכנראה שאם לא קמת היית צריכה את השעות האלה
שואל השאלה:
אני תמיד אומרת להם וכועסת עליהם שהם לא מעירים אותי
אנונימית
אז תשימי לך שעון מעורר
גם אני לפעמים רוצה לקום יותר מוקדם ואז אני קמה ממש מאוחר ואף אחד לא מעיר אותי כי הם שוכחים שאמרתי להם
חבל לך להצטער.
היית עייפה , והגוף היה זקוק לכך. לא נורא.
בכדי לא להיות תלוייה באחרים , שימי שעון מעורר תמיד.
כעת, תהני מהערב שנותר . חבל להתבאס .
ישנת, נחת, הכל טוב . התפנני לך על סדרה טובה .