7 תשובות
לא אוהבת
נותנת למשהו תחלק של הקצפת ולי נשארת העוגיה:)
אנונימית
מהרצפה
אוכלת קודם את הקצפת והעוגיה זורקת כי אני לא אוהבת
העוגיה ואז הקרם
זה מסובך
קודם את הציפוי כדי להשאיר את הקרמבו שלם, ואז את הקצפת ומה שנשאר על העוגייה עם העוגיה
אני אוהבת לאכול את הקרמבו מהרצפה.
ואני צריכה שישפילו אותי תוך כדי!