10 תשובות
כל חודש
בחורף אני לא מגלחת
בקיץ כל יומיים
בקיץ כל יומיים
בחורף לא, בקיץ אני עושה שעווה, פעם בחודש בערך.. 3 שבועות.
בקיץ המון.., בחורף פעם בחודש ()
מתי שאני אומרת לעצמי חלאס!עכשיו את עושה אתזה
אנונימית
פעם בשבוע/יים
אבל כעקרון מתי שבאלי, כי אין לי ככ שערות (לייזר) אז זה לא כזה מפריע לי
אבל כעקרון מתי שבאלי, כי אין לי ככ שערות (לייזר) אז זה לא כזה מפריע לי
בחורף כמעט ולא בקיץ כל הזמן
בגדול מתי שאני צריכה ויש לי כח
בחורף כל חודש וחצי
בקיץ כל שבוע
בקיץ כל שבוע
כל שבוע אולי, תלוי מה התוכניות שלי.
באותו הנושא: