10 תשובות
כל חודש
בחורף אני לא מגלחת
בקיץ כל יומיים
בחורף לא, בקיץ אני עושה שעווה, פעם בחודש בערך.. 3 שבועות.
בקיץ המון.., בחורף פעם בחודש ()
מתי שאני אומרת לעצמי חלאס!עכשיו את עושה אתזה
אנונימית
פעם בשבוע/יים
אבל כעקרון מתי שבאלי, כי אין לי ככ שערות (לייזר) אז זה לא כזה מפריע לי
בחורף כמעט ולא בקיץ כל הזמן
בגדול מתי שאני צריכה ויש לי כח
):)
בחורף כל חודש וחצי
בקיץ כל שבוע
כל שבוע אולי, תלוי מה התוכניות שלי.