התחברות
הרשמה
שלחתי במייל הודעה והיה כתוב טיוטה מה זה אומר שכתוב טיוטה? שזה נשלח או לא?
20 בינואר 2020, 17:47
הודעות
דואר אלקטרוני
2 תשובות
זה לא נשלח
ה
המרוקאי הרגוע
צריך להיכנס להודעה ולשלוח
ה
המרוקאי הרגוע
באותו הנושא:
אם שלחתי הודעה לאקס והיה וי אחד
אם שלחתי הודעה למישהו בווצאפ והיה רק וי אחד ומחקתי את ההודעה עדיין זה יגיע אליו?
אם שלחתי הודעה בוואטסאפ והיה וי אחד, ואני מוחקת אותה - היא תישלח לצד השני?
אם שלחתי הודעה בווצאפ והיה רק ווי אחד, זאת אומרת שהיא לא נדלחה ומחקתי אותה רק אצלי היא לא תשלח נכון?
שלחתי למישהי הודעה והיא מסננת אותי אבל ממשיכה לשלוח הודעות בקבוצה, מה אפשר לכתוב לה ?
אם שלחתי הודעה למישהו והיה וי אחד וישר חסמתי אותו אחרי ההודעה ששלחתי,שהוא יתחבר לאינטרנט הוא יקבל את ההודעה?
אם כתבתי לקראש הודעה ב12 והוא סינן והיה מחובר כמה פעמיים לכתוב לו למה אתה מסנן?
שלחתי למיטב הודעה במייל, תוך כמה זמן הם יצרו איתי קשר?
שלחתי למיטב טפסים במייל
כמעט התעלפתי הרגע שלחתי בוואטסאפ הודעה למישהו והיה נראה שהיא נשלחת לקבוצה מלאה באנשים אבל בסוף
שלחתי לו הודעה והוא לא ענה עד עכשיו לכתוב לו משהו?