9 תשובות
זה בסדר כל אחת והטעם שלה
ברור, כל אחד והטעם שלו
לדעתי אפשר להתאהב ולאהוב כל אדם.
העניין הוא לאהוב את הפנים יותר
העניין הוא לאהוב את הפנים יותר
מה זה "פשוט לא" , זה הטעם שלך, לא שלה
תאהבי את מי שאת רוצה כי זאת את ורק את
תאהבי את מי שאת רוצה כי זאת את ורק את
כל אחד ומה שהוא אוהב
מכיר מישהו מלא שהביא פצצה... יש כאלב שזה עושה להן את זה או שפשוט היא היחידה שהסתכלה על האופי שלו
כן ברור! תנסי להתעלם ממה שאנשים חושבים
בטח
באותו הנושא: