התחברות
הרשמה
יש מצב שיש לי שלשול בגלל שאכלתי פסטה או שניצל?
20 בינואר 2020, 06:40
שלשולים
שניצל
3 תשובות
כן אם הם מקולקלים או משהו אחר אז כן
T
The Stagirite
יכול להיות אם הם לא היו טובים או משהו
p
papi chulo
חולה על השאלות כאן
ק
קורט
באותו הנושא:
עד כמה זה רע שאכלתי הרגע 4 צלחות של פסטה רוזה?
היי שלשול שורף יכול להיות בגלל שאכלתי פלפל חריף?
נורמאלי שאכלתי כל היום רק פסטה ושניצל?
עד כמה אני שמנה שאכלתי יותר מחצי חבילה של פסטה?
אם אכלתי ואז עשיתי שלשולים וכאבה לי הבטן התחתונה זה אומר שלא השמנתי ממה שאכלתי?
אם אני אוכלת פסטה (בלי כלום) ושניצל ביתי שאבא שלי הכין זה ממש משמין?
זה רע שאכלתי כל היום רק שניצל וקצת פסטה?
דחוף אחותי הכינה שניצלים ופסטה עם בצל אני לא אוהבת בצל בפסטה
שניצל ופירה או שניצל ופסטה עם ירקות?
הייתם מפספסים עבודה בגלל שכואב לכם הבטן ויש לכם שלשולים כשאתם מתפנים?
עד כמה זה גרוע ומשמין שאכלתי 3 צלחות פסטה (זה מה שאכלתי כל היום)