4 תשובות
אני זוכרת את זה לכל החיים!! הלכתי לקניון לעשות שפם והוא פשוט עבר הסתכל לתוך החלון ואני כמו סתומה עושה לו שלום עם שעווה על הפרצוף, והוא עשה שלום מובך כזה והלך, רק אחר כך הבנתי שהייתי עם שעווה ורציתי למות...
אנונימית
חחח אנונימית אני מתה :)))))
הוא ביקש ממני משהו כזה והוא בא מאחורה ולחש לי באוזן ונבהלתי רצח וצרחתי כזה זה היה מביך ברמות ולא הבנתי למה הוא לוחש

והייתה פעם שאני וחברה שלי דיברנו על חתונה בצחוק וכזה לשתינו היה קראש שליו ואז דיברנו עליו והוא היה מאחורה ושמע הכל
אני לא בן אדם מאוד מביך

אממ
באמת שהפעם היחידה שהיה לי משהו שבקושי קרוב למביך זה כשהוא שאל אותי אם יש לי קראש עליו
זהו כאילו