4 תשובות
כנראה זה מחוסר שינה
וזה אף פעם לא מוקדם מידי לשים קרם לחות
וזה אף פעם לא מוקדם מידי לשים קרם לחות
כן זה עוזר
שמעתי שלשתות מלא מים עוזר
אם כבר זה מצויין בגיל הזה לשים קרם לחות ככה את שומרת על עור הפנים שלך תקני קרם לחות שיש בו קרם הגנה ותשימי כל יום.
גם תטפחי את עור הפנים וגם תגני על
העור שלך מהקמטים שהשמש גורמת לפנים. ממליצה לך על ד"ר פישר ניראלי שיש להם גם קרם למתחת לעיניים
גם תטפחי את עור הפנים וגם תגני על
העור שלך מהקמטים שהשמש גורמת לפנים. ממליצה לך על ד"ר פישר ניראלי שיש להם גם קרם למתחת לעיניים
באותו הנושא: