4 תשובות
זה פשוט מוזיקה שכיף לשמוע בשישי בצהריים ובאוטו, ואני חצי רומניה חצי מרוקאית
כי מדברים ללב ואין יותר מדי פוזות לא כמו רוב השירים היום. עדה רוסי
לא יודע יש דברים יפים, אני חצי מרוקאי חצי טוניסאי למרות שאני לא מבין איך זה קשור. מצאתי דברים יפים מהלכים יפים וקצת יציאה מה"רגיל".
אנחנו לא, זה חרא
באותו הנושא: