5 תשובות
גלאקסי
אייפון 11
11 הוא גם הרבה יותר יקר
אני אישית בחמישי הקרוב קונה xr ביגלל שהמחיר הרבה יותר זול והוא נשמע אחלה
אני אישית בחמישי הקרוב קונה xr ביגלל שהמחיר הרבה יותר זול והוא נשמע אחלה
אני חושבת שאם אתה כבר מוציא סכום כזה על טלפון תקנה את ה11 אבל אם ההוצאה ממש כבדה אז הx-r פצצה
11 ללא ספק
באותו הנושא: