4 תשובות
אין איפה להסתבך
את רק צריכה לדעת
סיסמאות לחשבונות שלך וגם שם משתמש (של גימיל ועוד)
את רק צריכה לדעת
סיסמאות לחשבונות שלך וגם שם משתמש (של גימיל ועוד)
תבקשי עזרה מההורים אם את מסתבכת. זה לא כזה קשה
זה הגימייל אני העתקתי תגימיל שלי שהיה לי בגלקסי לאייפון
מאתר באינטרנט לא כל כך... רק צריך מייל לדעתי
באותו הנושא: