5 תשובות
שואל השאלה:
איפה אכלת את זה?
אנונימית
בלבוב יש מסעדה (סוג של חצר פנימית) ויש פיצה ממש טעימה
יותר מבאיטליה
ממליצה לך להסתכל כאן
אנונימית
בורקאסון בקפה משק עפאים בבית הנסן, ירושלים
קריספי צ'יקן בסוסו אנד סאנס, תל אביב
ראמן בורגר בדוכן היפני בפוד טראק דיסקו, תל אביב
ופל אנד צ'יקן בטראק דה לוקס, תל אביב
אמ סופגניית רולדין? אני לא יודעת, הסופגניות שלהם ממש מושחתות