3 תשובות
המערכת בוחרת
אי אפשר לבקש
אי אפשר לבקש
הייתי מצפה מנאמן רגיל לדעת את זה, משום שזה כתוב בחוקים..
בכל מיקרה, אין קריטריונים, המערכת בוחרת מתוך צוות הנאמנים לפי שיקוליה האישיים.
ניתן להניח מהמינויים הקודמים שנאמן בעל תיפקוד גבוה, מעבר למצופה מהתפקיד, יועמד לתפקיד. בנוסף, יש העדפה לבוגרים, עד עכשיו מינו רק כאלו מעל גיל 18 והרבה גם מעל גיל 20. זה לא משהו מוגדר, אך קיימת העדפה כזו.
נכון לעכשיו יש די ויותר נאמנים בכירים ואין מועמדים שמוכנים לתפקיד, כך שלא יהיו נאמנים בכירים חדשים בזמן הקרוב.
בכל מיקרה, אין קריטריונים, המערכת בוחרת מתוך צוות הנאמנים לפי שיקוליה האישיים.
ניתן להניח מהמינויים הקודמים שנאמן בעל תיפקוד גבוה, מעבר למצופה מהתפקיד, יועמד לתפקיד. בנוסף, יש העדפה לבוגרים, עד עכשיו מינו רק כאלו מעל גיל 18 והרבה גם מעל גיל 20. זה לא משהו מוגדר, אך קיימת העדפה כזו.
נכון לעכשיו יש די ויותר נאמנים בכירים ואין מועמדים שמוכנים לתפקיד, כך שלא יהיו נאמנים בכירים חדשים בזמן הקרוב.
זה דבר שלא ניתן לבקש וזה לא משהו שאפשר פשוט להתקבל, זו החלטה של המערכת בלבד.
באותו הנושא: