6 תשובות
כן.
מגניב
לא מבין איך הם נכחדים הם מתרבים די בקלות
מת על בני הכלאיים החתוליים. כמו לייגר וטייגון והשאר. זה כל כך מעניין שהם מצליחים להזדווג וליצור מינים חדשים של יצורים. גם חתול הסוואנה שהוא זיווג של חתול בר אפריקאי וחתול בית, יצור ממש מעניין.
אנונימי
נחמד?
אנונימי
ממ
מה הכוונה?
שבדכ קשה להם להתחבר?זה מקסים,אם כי היה עדיף שיהיה פחות אלים
שאחרי זה הם נפרדים?זה איום נורא בעיניי
אם כי הם בעלי,ככה זה בדכ...
מה הכוונה?
שבדכ קשה להם להתחבר?זה מקסים,אם כי היה עדיף שיהיה פחות אלים
שאחרי זה הם נפרדים?זה איום נורא בעיניי
אם כי הם בעלי,ככה זה בדכ...
באותו הנושא: