6 תשובות
כן.
FML
מגניב
לא מבין איך הם נכחדים הם מתרבים די בקלות
מת על בני הכלאיים החתוליים. כמו לייגר וטייגון והשאר. זה כל כך מעניין שהם מצליחים להזדווג וליצור מינים חדשים של יצורים. גם חתול הסוואנה שהוא זיווג של חתול בר אפריקאי וחתול בית, יצור ממש מעניין.
אנונימי
נחמד?
אנונימי
ממ
מה הכוונה?
שבדכ קשה להם להתחבר?זה מקסים,אם כי היה עדיף שיהיה פחות אלים
שאחרי זה הם נפרדים?זה איום נורא בעיניי
אם כי הם בעלי,ככה זה בדכ...