3 תשובות
וואלה נשמע לא משהו..למה אתם ביחד אם היא טוענת שהיא לא מספיק טובה בשבילך? אני באמת לא מבינה את זה, כמה אישה יכולה להוריד מעצמה? עברה גבול.
שואל השאלה:
אני בחיים לא הרגשתי שהיא לא טובה בשבילי
ולא אמרתי לה דבר כזה
אני אוהב אותה אולי היא לא באמת אותי
אנונימי
לדעתי זה לא קשור אלייך בכלל.. היא פשוט חסרת ביטחון באופן כללי והיא אומרת שהיא מרגישה שמגיע לך יותר ממנה כי היא תופסת ממך הרבה ואכפת לה ממך ומבחינתה מגיע לך את הכי טוב והיא לא רואה את עצמה בתור "הכי טוב" בשבילך
זה מהנקודת מבט שלי..
לדעתי מאוד אכפת לה ממך ויש לה מלחמות עם עצמה כרגע
עצם העובדה שהיא מרגישה מספיק בנוח לשתף איתך שהיא מרגישה ככה אומר שאכפת לה ממך
וזה נכון שויתור עצמי זה לא טוב, אבל זה משהו שאפשר ביחד לעבוד עליו.