6 תשובות
שואל השאלה:
מה
אנונימית
אני רק בפרק 5 אבל הבנתי שבעונה השנייה זה מתחיל להיות נחמד
אני אישית לא אוהבת את העונה ה1,אבל ראיתי עד פרק 40 ככה כדי שיהיה לי בסיס לסדרה וקפצתי לעונה 2. זה ממש משתפר וניהיה מושלם בעונות הבאוץ
שואל השאלה:
פרק 40?אה?
אנונימית
נראה לי 3
שואל השאלה:
אני בדיוק בפרק 3
אנונימית