8 תשובות
זה יהיה יותר מוזר מאשר נואש קודם העפת אותו ועכשיו את פתאום רוצה לחזור לדבר
למה לשלוח את ההודעה? מה המטרה?
זה לא שזה נואש השאלה היא למה
שזה לא יהיה סתם כי משעמם לך
לך זה נראה נואש, לו זה לא נראה ככה.
תסבירי למה "העפת" אותו, ויהיה בסדר :)
רק אם את סגורה על עצמך ולא סתם בשביל הכיף-אף אחד לא אוהב את זה.
אל תשחקי עם הבנאדם, היו לו בטח כוונות ברורות ואת...נפנפת ועכשיו בטח חוזרת בגלל שכיף לך תשומת הלב. לא רוצה אותו אז המשיכי הלאה!
אני עשיתי את זה והתחרטתי כי הרגשתי עלובה
לא אומר שזה יהיה ככה אצלך פשוט סביר להניח שיש סיבה שהפסקתם
אנונימית
שואל השאלה:
חחח "נפנפתי" אותו כי הרגשתי שהוא משחק בי
ואני ברצינות מתגעגעת לדבר איתו
אנונימית