6 תשובות
זה נחשב גבוהה.
גבוהה זה טוב.
גבוהה זה טוב.
גובה טוב*
ונראה לי זה סבבה
ונראה לי זה סבבה
אתה תיהיה בין 190-185
שואל השאלה:
הם באזור ה 1.88*
הם באזור ה 1.88*
אנונימי
אח תעבור לארמון כי עוד שנתיים שלוש את תגרד את התקרה עם הראש שלך, 1.81 לגיל שלך זה מטורף
שואל השאלה:
חחח
חחח
אנונימי
באותו הנושא: