6 תשובות
אין כבר דבר כזה פלסטין
הם נחשבים מדינה די-פקטו, זאת אומרת יש להם ממשל ויישות פוליטית עצמאית אבל אין להם הכרה-בינלאומית או שהן פשוט לא עצמאיות בגלל המצב שלהן עם מדינה אחרת (במקרה הזה ישראל)
זאת אומרת שלפלסטין היא בערך מדינה כמו שקוסובו או תאיוון הן מדינות
ולפני שעושים לי מינוס, זה לא הגדרה שלי: אלא של האו''ם והוא קובע מי כן מדינה ומי לא
בלסטין לא קיימת
"לפלסטין" מגיע עצמאות בדיוק כמו לארץ לעולם לא ולנרניה
בלסטין חינם