11 תשובות
לא יש שם סתם ילדים צבועים ומגעילים:/..
אני אוהבת (:!
עם הבית ספר אין לי בעיה... עם הילדים שבו יש לי בעיה...
אני... ואני בדיוק ההפך מחרשן או משהו
אנונימי
מי בכלל אוהב בצפר?
אני שונאת בתי ספר באופן כללי... ואת מי שהמציא אותם d:
אני כמו ההיפית..
אני, חח:)
אני דיי אוהבת..
אנונימי
אני לא סובלת את הבית ספר שלי ואת רב הילדים שבתוכו.
אבל חברה שלי לומדת בבית ספר פרטי שהיא פשוט נהינת ללכת אליו.
טוב בטח אין שם **אידיוטים**
אני אוהבת את הבית ספר שלי! יש שם קיוסק. הדבר האופטימי היחיד בכל בית הספר הענק הזה..