התחברות הרשמה

איזה מידת עשייה אתם אוהבים בבשר שלכם? אני מדיום שזה חצי חי חצי מבושל.

16 בינואר 2020, 22:51
בשר    
5 תשובות
מדיום וואל
א
אספנית מגבוני מסעדה
מדיום וול
נ
נו למה לא?
מדיום וואל
K
Kiiiim
שזה צמחוני
Ariel
חחח אני רואה שאתה אוהב בשר
עם כל השאלות שלך פה
ולשאלה מדיום וול
:)
באותו הנושא:
איזה מידת עשייה אתם אוהבים את הסטייק שלכם?
איזה בשר אתם הכי אוהבים?
באיזה מידת עשייה אתם אוכלים את ההמבורגר שלכם?
מה המידת עשייה הכי טעימה (לדעתכם) בבשר?
איזה מידת עשייה אתם הכי אוהבים?
איזה מידת עשיה בהמבורגר הכי טעים?
איזו מידת עשייה של המבורגר מומלצת?
איזו מידת עשייה בהמבורגר הכי טוב לאכול? BBB
מה מידת העשייה של בשר האהובה עליכם?
בנים איזה מידת חזייה אתם אוהבים?
אפשר לאכול בשר שהוא מידת עשייה מידיום לפי היהדות או שאסור?