10 תשובות
מזעזע.
שהוא חתיכת מטומטם וזה נוראי
Apf
הוא חתיכת אידיוט חשוך ופרמיטיב
שעצוב שזה הבן אדם שאחראי על החינוך שלי
מה הוא אמר? כי אני לא עוקב
אנונימי
שואל השאלה:
שאלו אותו מה הוא יעשה אם אחד הילדים שלו יזדהה עם נטיה מינית שונה והוא אמר שברוך השם הילדים שלו גדלו בצורה טבעית ובריאה
אנונימית
אוקיי.. הוא לא קילל ולא דיבר מלוכלך. אני לא רואה שום בעיה עם זה

חופש הדיבור, מותר לו להגיד את זה



ואני סוג של מהקהילה, אני א-מיני וא-רומנטי
אנונימי
שואל השאלה:
לא ליכלך? לא ליכלך?! הוא רמז שלהיות להט"ב זה מחלה
אנונימית
אני בכלל לא מסכימה עם הדעה שלו ועם מה שהוא אומר וזה גם מזעזע מבחינתי, אבל בתכלס זאת זכותו להביע את דעתו ויש לו את הזכות לחשוב איך שירצה
אנונימית
אני חושבת שזה נורא ואגב הוא אמר עוד דברים לפני יותר נוראיים...