4 תשובות
לדבר איתו מחר פנים אל פנים
שואל השאלה:
אנחנו לא נפגשים פנים מול פנים ..
אנחנו לא נפגשים פנים מול פנים ..
אנונימית
שואל השאלה:
אבל אנחנו לא נפגשים.. הוא גר רחוק ממני וזה
אבל אנחנו לא נפגשים.. הוא גר רחוק ממני וזה
אנונימית
לדבר שיחה רצינית בהיתכתבות תמיד יהיה קשה.. תבקשי ממנו להיפגש ולדבר על הכל או אם ממש אי אפשר תקבעו שעה חופשית של שניכם ותדברו בטלפון על כל זה
אנונימית