9 תשובות
תעלה תמונות עם בקיני ל אינסטגרם אני בטוח שתתעשר
שואל השאלה:
את באמת חושבת ככה?
את באמת חושבת ככה?
עובדים בעבודה טובה, מרוויחים כסף לאט לאט, ומתעשרים
שואל השאלה:
להיות שכיר זה דרך להתעשר?
להיות שכיר זה דרך להתעשר?
זוכים בלוטו
תלוי איפה...
אם אתה שכיר בנאס"א, בהחלט
אם אתה שכיר בנאס"א, בהחלט
תלוי באיזה תפקיד בשכיר. יש כאלו מאפשרים בקושי מחיה חודשית בשל שכרם, אך יש כאלו שיכולים להבטיח עושר אחרי זמן מה
עבודה קשה בעיקר.
אלה אם כן יש לך מזל ותקנה כרטיס פיס ותזכה בו אבל הסיכויים לזה דיי אפסיים.
אלה אם כן יש לך מזל ותקנה כרטיס פיס ותזכה בו אבל הסיכויים לזה דיי אפסיים.
עובדים קשה וקורעים תתחת 24/7
באותו הנושא: