4 תשובות
תדבר איתה
תרחק קצת אולי אתם הרבה דביקי וכל הזמן ביחד ואי אפשר להיות עם בן אדם אחד כל הזמן תן לה קצת ספייס.
אנונימית
תיפרד ממנה.
זוגיות לא אמורה להיות משעממת או ללא כוח או מה שזה לא יהיה ובטח שלא שהיא כביכול לא אוהבת אותך תמשיך הלאה. היא זאת שמפסידה.
זוגיות לא אמורה להיות משעממת או ללא כוח או מה שזה לא יהיה ובטח שלא שהיא כביכול לא אוהבת אותך תמשיך הלאה. היא זאת שמפסידה.
לדבר איתה ואם זה לא הולך אז להיפרד
באותו הנושא: