10 תשובות
לי זה נראה טיפה מוגזם
אנונימית
אני חושבת שכן
כן.
כן , מה הבעיה
לא זה מושלם
חצי אבל כן
פו לא לדעתי לא
כן זה מאוד טוב
תאורטית כן
אני בכיתה ט ואני אגיד את האמת נשמע לי מוזר שמישהו מהשכבה שלי יהיה עם זייניקית
הזייניקים (אצלנו לפחות) ממש נמוכים כאלה וקטנים ומשחקים תופסת בהפסקה..
אני בכיתה ט ואני אגיד את האמת נשמע לי מוזר שמישהו מהשכבה שלי יהיה עם זייניקית
הזייניקים (אצלנו לפחות) ממש נמוכים כאלה וקטנים ומשחקים תופסת בהפסקה..
באותו הנושא: