התחברות
הרשמה
מה זה אומר אם התקשרתי למישהו ויש צפצוף פעמיים?
16 בינואר 2020, 13:50
תא קולי
טלפון
צפצופים
3 תשובות
ניתוק או משהו
פ
פרדי נייס-טו-מיט
תפוס
דניאל
תפוס?
אנונימית
באותו הנושא:
אני התקשרתי למישהו כמה פעמים והוא לא ענה
יש לי זמזום/צפצוף באוזן כבר כמה ימים, למישהו יש רעיון מה זה?
למישהו פעם קרה שהיה לו מן צפצוף כזה לשניה באוזן?
אם התקשרתי למישהו והיו כמה צילצולים רגילים ואז תא קולי , זה אומר שסיננו אותי ?
אם התקשרתי למישהו וזה לא צילצל ואחרי כמה שניות העביר לתא קולי מה זה אומר?
אם התקשרתי למישהו
יצאתי כלבה אם התקשרתי למישהו ב12 וחצי בלילה וזה העיר אותו?
אני שומעת צפצוף מתמשך באוזניים מה זה אומר?
אם התקשרתי למישהו בטעות למשך שניה וחצי (בשיחה לא רגילה לא מהווטסאפ) הוא יראה שהתקשרתי?
התקשרתי למישהו וישר ניתקתי הוא יראה את זה?
אם התקשרתי למישהו וישר אומר לי שלום הלקוח אינו יכול לקבל את שיחתך כרגע... זה אומר שהטלפון כבוי?