7 תשובות
כי אנחנו כבר לא בתנך..
כי זה לא עובד ככה
חווה אף פעם לא נבראה מהצלעות של אדם. הם היו מחוברים בגופם, אלוהים הפריד אותם.
אין מספיק סידן בעצמות בשביל לייצר נשים...
אנונימי
שואל השאלה:
אין בגברים שום תועלת, אה? למה רק נשים צריכות לשאת ברחם שלהם גברים???
אין בגברים שום תועלת, אה? למה רק נשים צריכות לשאת ברחם שלהם גברים???
אנונימית
את לא יכולה אבל להביא ילד בלי גבר -_-
ןפעם הם אלו שהיו עובדים מפרנסים ומביאים אוכל הביתה
ןפעם הם אלו שהיו עובדים מפרנסים ומביאים אוכל הביתה
אנונימית
באותו הנושא: