3 תשובות
כי אם יש לו ולא חסר לו, הוא נותן. יותר כיף לחלוק את מה שיש לך.
לא כולם קמצנים כל אחד והאופי שלו
כולם קמצנים יש כאלה שאוהבים לתת לב
באותו הנושא: