התחברות הרשמה

איך יש אנשים לא קמצנים?מה בן אדם אוהב לתת ככה בעודו יודע שלא ישאר לו ?

16 בינואר 2020, 06:31
קמצנות    
3 תשובות
כי אם יש לו ולא חסר לו, הוא נותן. יותר כיף לחלוק את מה שיש לך.
d
dak173
לא כולם קמצנים כל אחד והאופי שלו
ח
חד קרן Z
כולם קמצנים יש כאלה שאוהבים לתת לב
ה
הפנתר הכחול
באותו הנושא:
מי פה יודע מה זה חתולונובלה? חתולים קמצנים...
למה אנשים קמצנים באתר הזה על לתת פרחים כאילו מה נסגר זה עולה לכם כסף?!?!
למה אנשים קמצנים ולא נותנים פרחים?
זה נכון שתימנים קמצנים? או שפרסים קמצנים?
גם אתם שמתם לב שאנשים התחילו להיות קמצנים לגבי פרחים?
אנשים קמצנים הם לרוב אנשים שאין להם?
למה אנשים קמצנים?
רק אני לא יכול לסבול אנשים קמצנים?
אוף חייב לישון ואמרתי שעוד פרח אחד אני הולך לישון וכולם קמצנים
אנשים חסכנים (או יותר נכון קמצנים)
למה אנשים כאן קמצנים בפרחים?