4 תשובות
שואל השאלה:
אוף הלוואי שזה לא יעבור
אנונימית
מכירה את זה כל כך...
שנה שעברה בתקופת סוף שנה היתה לי תחושה ממש רעה והתקשיתי להיפרד מכולם והיה לי קשה לעכל את זה שהשנה הסתיימה וממש פחדתי שדברים ישתנו ובסוף צדקתי. השנה פשוט הרבה ממה שפחדתי ממנו קרה.
תחיי את הרגע, תנצלי את התקופה הזאת כמה שאפשר ואל תחשבי על העתיד, את בהווה
וואוו כל כך מבינה אותך חוויתי את זה ואת הפחד שאחר כך):
אם את רוצה אשמח שנדבר מחר❤