2 תשובות
אם זה ככה אני די חושב שיש בעיה בהקבצה
(אם את באמת לומדת)
(אם את באמת לומדת)
אם יש לך רק נכשלים אז תשקלי לרדת ל4, יוריד לך את הלחץ.
בעיקרון לא הייתי ממליץ לוותר אבל לקבל 20-30 באופן קבוע זה אומר שאת מאוד מתקשה ולכן תצטרכי להשקיע המון או לרדת ל4.
בעיקרון לא הייתי ממליץ לוותר אבל לקבל 20-30 באופן קבוע זה אומר שאת מאוד מתקשה ולכן תצטרכי להשקיע המון או לרדת ל4.
באותו הנושא: