5 תשובות
לכי לרופא שיניים אולי לא שמו לך את זה טוב
תראי ששמו אותן טוב אם הכל בסדר אז אפשר לשים שעווה עד שתהיי באורטודנט שוב
יש מין שעווה כזאת שאפשר לשים תנסי:)
שואל השאלה:
הרופאה אמרה לי פשוט להמשיך לסבול את זה/להתרגל לזה..
ולשניים שלמעלה אני כתבתי שהשעווה לא עוזרת(ניסיתי להשתמש בה)
הרופאה אמרה לי פשוט להמשיך לסבול את זה/להתרגל לזה..
ולשניים שלמעלה אני כתבתי שהשעווה לא עוזרת(ניסיתי להשתמש בה)
שואל השאלה:
^
את האמת שעדיין לא שמו לי ברזלים בכל השיניים, זה תהליך, בעוד כמה חודשים ישימו לי על כולם.
אבל עדיין יש לי ברזלים מוזרים כאלה עם פלטה שגם לזה קוראים גשר, אני חייבת לשים גומיות כל יום וכל הזמן כחלק 1 בתהליך אבל הגומיות עושות לי נזקים בבפנים של הפה והשעווה לא עוזרת אז חשבתי שלמישהו יהיה פיתרון, אבל אם אין זה גם בסדר תודה לכל מי שענה.
^
את האמת שעדיין לא שמו לי ברזלים בכל השיניים, זה תהליך, בעוד כמה חודשים ישימו לי על כולם.
אבל עדיין יש לי ברזלים מוזרים כאלה עם פלטה שגם לזה קוראים גשר, אני חייבת לשים גומיות כל יום וכל הזמן כחלק 1 בתהליך אבל הגומיות עושות לי נזקים בבפנים של הפה והשעווה לא עוזרת אז חשבתי שלמישהו יהיה פיתרון, אבל אם אין זה גם בסדר תודה לכל מי שענה.
באותו הנושא: