5 תשובות
כן
לא, את לא מרגישה כלום בגלל ההרדמה. אבל זה מוזר
ההרדמה קצת מציקה ואת כן תרגישי דברים שעושים לך בפה אבל זה לא יכאב ממש
זה תלוי באדם ואם עושים הרדמה או לא.
כל אחד ירגיש את זה אחרת, יש כאלו שיכאב להם ויש כאלו שלא (כמו כל דבר אחר). אם את עושה הרדמה את לא תרגישי את זה או שכמעט ולא תרגישי את זה.
מדבר מנסיון.
כל אחד ירגיש את זה אחרת, יש כאלו שיכאב להם ויש כאלו שלא (כמו כל דבר אחר). אם את עושה הרדמה את לא תרגישי את זה או שכמעט ולא תרגישי את זה.
מדבר מנסיון.
באותו הנושא: