8 תשובות
כי היא piece of shit
אין לנו על מה..
למה שנשאר בקשר עם האקסית? יש סיבה למה היא אקסית..
שואל השאלה:
כן אבל אם היא לא עשתה לכם שום דבר ונפרדתם נגיד כי זה לא הסתדר אז למה שלא תדברו
אנונימית
כי למה לדבר עם העבר?
לא קרה לי מקרה שנפרדנו ויכלנו להישאר בקשר אחרכך
אין לי על מה לדבר איתו , והבן זוג שלי יקנא מאוד אם אני אדבר איתו, וחוץ מזה הוא חייל בשריון, לא הבן אדם הכי פנוי בעולם
כי על אקס שמים איקס וממשיכים הלאה למה לי להשאר איתו בקשר? בשביל שבזמן חולשה אעשה את הטעות לחזור אליו? נופ