8 תשובות
אני
יש מתכונת
אני, כי אני לא מסוגלת
אני כי הייתי היון בכוכב הבא וחזרתי ממש מאוחר וגם באלי קצת חופש
אני מחר הולך ללימודים, אבל יצא שמחמישי עד לשלישי יש לי חופש :)
שואל השאלה:
יאא איזה כיף זה חופש
אנונימית
זאת שכתבה פה שהייתה בכוכב הבא, קרן פלס אמרה בסטורי שלה שהיום בוחרים רביעיית גמר, אז מי הרביעייה ? (;
אנונימית
אני,ביטלו לנו לימודים פעםנוספת כי אני בבית ספר של מפגרים
^אנונימית תכתבי לי בפרטי ואני ארשום לך כדי לא להרוס למי שלא רוצה לדעת