2 תשובות
בהחלט. דבר ראשון יהיו עוד כמוך, דבר שני זה שאת בא לבד רק מעלה את הסיכויים שתוכלי להתחבר עם מישהו ולפתח קשר שיכול להחזיק מעבר.
כן, אל תחשבי על הטיול עצמו, תחשבי על זה שברגע שתעשי את זה, זאת לא תהיה בעיה פעם הבאה, את הולכת לדעת איך להתמודד עם זה.
זה גם ישפר לך את המיומנויות החברתיות מאוד.
תזכרי שכל דבר גרוע שיכול לקרות הולך לחלוף. כל דבר טוב הולך להישאר אתך.
ואם לא תלכי אז אף פעם לא תוכלי להתחרט.
אני לא יכול לראות כאן סיבה אחת ללמה לא כדי לך ללכת.
חוסר רצון הוא גם לא סיבה, כי אם תסתכלי לטווח הרחוק, הרצון הוא בעצם לחזור מהטיול מאושרת, עם חברויות חדשות, מה שהולך לקרות.
ואם לא יקרה, זה בסדר, כי פעם הבאה תדעי איך להתנהג שונה כדי לגרום להם לקרות.
זה גם ישפר לך את המיומנויות החברתיות מאוד.
תזכרי שכל דבר גרוע שיכול לקרות הולך לחלוף. כל דבר טוב הולך להישאר אתך.
ואם לא תלכי אז אף פעם לא תוכלי להתחרט.
אני לא יכול לראות כאן סיבה אחת ללמה לא כדי לך ללכת.
חוסר רצון הוא גם לא סיבה, כי אם תסתכלי לטווח הרחוק, הרצון הוא בעצם לחזור מהטיול מאושרת, עם חברויות חדשות, מה שהולך לקרות.
ואם לא יקרה, זה בסדר, כי פעם הבאה תדעי איך להתנהג שונה כדי לגרום להם לקרות.
אנונימי
באותו הנושא: