4 תשובות
כן כי הם בודקים את העינים עם מכשיר כזה
תביאי איתך משקפים בתיק כי יש לך מבחנים במחשב
אם עשית בדיקת ראייה כבר ויש לך טופס שעשית או שהרופא חתם על הטופס שקיבלת (רופא עיניים),אז לא תצטרכי לבוא בלי עדשות.
אבל אם לא עשית בדיקת עיניים אז יעשו לך שם ואז כן.. תצטרכי להיות בלי עדשות,בכל מקרה ממליצה לך לבוא עם משקפיים.