4 תשובות
יוצא יותר טעים לא מהאבקה
יוצא די רע האמת
הוא יוצא נוזלי סמיך כזה וחם
את יכולה להכניס אותו למקרר ואז הוא יהיה דומה למלאבי ואז תוסיפי מה שאת רוצה
לי יצא דיי מגעיל אבל אולי זה בגלל שלא הכנתי טוב או משהו