6 תשובות
ממש לא
גם לנו זה היה ככה והתלוננו ונתנו לנו
אנונימית
כן, גם אצלנו אין חופש (גם אני ניגשת ביום חמישי)
אני לא יודע אם יש סעיף כזה בחוזר מנכ"ל, כדאי שתבדקו את זה.
גם לנו אין אבל אסור להפ בתכלס
חוקי, ובשביל מה צריך חופש לפני אנסין