5 תשובות
שואל השאלה:
אוקיי ואם אין לי איך ללכת לרופא? המשפחה בצד השני של הארץ ואין לי חברות עם רכב
אוקיי ואם אין לי איך ללכת לרופא? המשפחה בצד השני של הארץ ואין לי חברות עם רכב
אנונימית
תעשי שיחת וידאו עם רופא יש את זה עכשיו בהמון קופות חולים
תנסי לברר אם זה גם בקופת החולים שלך
תכיני תה עם דבש ושימי קצת לימון
קחי אקמול כדי שיוקל עלייך
תנסי לברר אם זה גם בקופת החולים שלך
תכיני תה עם דבש ושימי קצת לימון
קחי אקמול כדי שיוקל עלייך
מקלחת חמה תעזור מאוד
תשתי תה חם עם לימון תנשמי תשתי מים תתקשרי לאמא שלך
תשתי תה חם עם לימון תנשמי תשתי מים תתקשרי לאמא שלך
אנונימית
כדאי לך ללכת לרופא.
תקשיבי אני ממש ממליצה לך לקחת מקלחת , לשתות תה , מים , דבש , ג'ינגר
תוכלי משהו קליל , ותקחי תרופה
במקרה והחום יעלה עוד תלכי לרופא
תוכלי משהו קליל , ותקחי תרופה
במקרה והחום יעלה עוד תלכי לרופא
באותו הנושא: