5 תשובות
להתחיל לישון מוקדם , ןלקום לאט לאט
שואל השאלה:
אני הולכת לישון ב10
אנונימית
ככה זה לכולם
וואי, אני מכיר את זה זה היה לי פעם.. זה היה ביתקופה של לחץ.. אבל זה עבר ב"ה ללא טיפול רפואי, זה היה אולי חדשיים שלושה... הייתי קם וכאילו מרגיש מנותק כזה מהסביבה, ככה איזה חצי שעה עד שעה פלוס.. ולאט לאט המוח היה מתעורר, לדעת זה נובע מלחץ וכאלה ,
אבל תמיד כדאי ללכת לרופא אם זה מתמשך ומציק.
לעשות משהו שמעיר אותך בבוקר... ולאכול פחות ג'אנק, זה משפיע