7 תשובות
לא, זה רחוק מדי.
לא כרגע
נשארת בבית ולומדת למבחנים אבל היי תהני
לא הייתי בשלג בחיים שלי
לא, אף פעם לא נסעתי לחרמון
לא,ההורים שלי לא אוהבים את השלג:(
מחכה שהחורף הבן זונה הזה יגמר ויחזור הקיץ
אנונימית
באותו הנושא: