8 תשובות
החלק השני?
מצחיק, נחמד.. הבעיה שהוא קצר מידי!
שואל השאלה:
אותי זה לא קרע! נחמד כזה
אנונימים
קורע!
אנונימי
חח כמה צחקתי יאו מומלץ
וואו זה פשוט קורע!xd
לא הפסקתי לצחוק לרגעp:
היי סבתא תכירי זה אולג
אני לא הולכת!
חיחח קורעע
אה והקטע עים הרימון
וואי הוא קורע!
בחיים שלי לא צחקתי כל כך הרבה!
אם תהיה תגלה... הייתי שם, וגיליתי דברים מדהימים...