7 תשובות
כאילו אם תיפרדו?
נע חיים פעם אחת
נע חיים פעם אחת
שואל השאלה:
יא
יא
אנונימית
למה מביך? לגיטימי. זה יכול להיו מביך אם אתם דביקים ומתמזמזים בכיתה ואז ילדים יסתכלו עליכם ויתחילו להתרחק מכם. אם את זוג לא דביק זה לא יהיה מביך.
בקטנה
הכי כיף
אנונימית
לא אם כבר זה כיף כי אתם כל הזמן ביחד
באותו הנושא: