3 תשובות
אוי ואבוי רק לא אוגמר 80 אבל האוכל שם סבבה
וחברה שלי הייתה בחיל הים והיה לה שירות טוב
חיל הים
הכרתי מישהו ששירת באוגמר 80 והוא סבל מכל רגע...