7 תשובות
קיבוץ
נראלי
נראלי
קיבוץ
מושב (אפילו יישוב), חייתי באחד כזה פעם וזה לא רע בכלל.
חחח אני גרה בקיבוץ ואין על קיבוצים!!
מושב זה כיאלו קיבוץ ויישוב זה יותר כמו עיר
גם בהתנהגות של אנשים ומנטליות
bbeilish תראי את כנראה לא באמת מכירה קיבוצים אבל יש קיבוצים שהם מופרטים (וזה כבר בערך חצי מהקיבוצים) שבהם אתה לא חולק שום דבר כי לכל אחד יש את המשכורת שלו ולא באמת חולקים כמו פעם וגם בקיבוצים שהם לא מופרטים עדיין זה כבר די השתנה לא חולקים "הכל" נגיד בגדים כמו פעם שהילדים חלקו בגדים בינהם וכל מיני כאלה או ישנים כל הילדים בבית ילדים,
מה שיש בקיבוצים שעדיין לא מופרטים ומתנהלים כקיבוץ זה: חדר אוכל עובד ובחינם, הקיבוץ משלם למשל על בית ספר ועל חלק מהחוגים של הילדים ונותן כסף לכל מיני דברים, בכולבו אפשר לרשום ולא לשלם בכסף באותו רגע ועוד כל מיני
ובקיבוצים מופרטים לרוב אין חדר אוכל ובטח שלא בחינם, לכל אחד יש את המשכורת שלו והקיבוץ לא משלם על בית ספר, חוגים וכו'..
אבל כן יש "חברה" שזה חברת ילדים של הנוער שעושים פעילויות ויש את המקום "מועדון" שנפגשים בו וזה
#666 הדרך חיים שלנו לא מוזרה ולא כזאת שונה משל עיר, יש דברים הם שונים כמובן בעיקר בלבוש (לא תמיד) ומנטליות לפעמים גם, אבל זה לא מוזר וזה לא כמו שאתם בטח מדמיינים קיבוץ כמו פעם וזה.. אתם פשוט לא רגילים ולא מכירים
אבל באמת שאין על לגדול בקיבוץ זה ילדות אחרת, ילדות טובה, רגועה ושלווה
ככה כולם מכירים את כולם, מסתובבים כזה בקיבות כל החברים (חברה חחח סלנג של קיבוצניקים) ולא יודעת להסביר פשוט ממש כיף
מושב זה כיאלו קיבוץ ויישוב זה יותר כמו עיר
גם בהתנהגות של אנשים ומנטליות
bbeilish תראי את כנראה לא באמת מכירה קיבוצים אבל יש קיבוצים שהם מופרטים (וזה כבר בערך חצי מהקיבוצים) שבהם אתה לא חולק שום דבר כי לכל אחד יש את המשכורת שלו ולא באמת חולקים כמו פעם וגם בקיבוצים שהם לא מופרטים עדיין זה כבר די השתנה לא חולקים "הכל" נגיד בגדים כמו פעם שהילדים חלקו בגדים בינהם וכל מיני כאלה או ישנים כל הילדים בבית ילדים,
מה שיש בקיבוצים שעדיין לא מופרטים ומתנהלים כקיבוץ זה: חדר אוכל עובד ובחינם, הקיבוץ משלם למשל על בית ספר ועל חלק מהחוגים של הילדים ונותן כסף לכל מיני דברים, בכולבו אפשר לרשום ולא לשלם בכסף באותו רגע ועוד כל מיני
ובקיבוצים מופרטים לרוב אין חדר אוכל ובטח שלא בחינם, לכל אחד יש את המשכורת שלו והקיבוץ לא משלם על בית ספר, חוגים וכו'..
אבל כן יש "חברה" שזה חברת ילדים של הנוער שעושים פעילויות ויש את המקום "מועדון" שנפגשים בו וזה
#666 הדרך חיים שלנו לא מוזרה ולא כזאת שונה משל עיר, יש דברים הם שונים כמובן בעיקר בלבוש (לא תמיד) ומנטליות לפעמים גם, אבל זה לא מוזר וזה לא כמו שאתם בטח מדמיינים קיבוץ כמו פעם וזה.. אתם פשוט לא רגילים ולא מכירים
אבל באמת שאין על לגדול בקיבוץ זה ילדות אחרת, ילדות טובה, רגועה ושלווה
ככה כולם מכירים את כולם, מסתובבים כזה בקיבות כל החברים (חברה חחח סלנג של קיבוצניקים) ולא יודעת להסביר פשוט ממש כיף
אנונימית
מושב...
דרך החיים של קיבוץ קצת מוזרה , לא חושבים?
דרך החיים של קיבוץ קצת מוזרה , לא חושבים?
מושב.
לא יודעת לא בזין שלי לחלוק הכל.
לא יודעת לא בזין שלי לחלוק הכל.
שואל השאלה:
אתם יכולים לפרט
אתם יכולים לפרט
באותו הנושא: