3 תשובות
מידי פעם עם חברים ומידי פעם בלי
אם אני בלי אז אני עם אוזניות והמחשבות שלי.
שונאת לצאת לבד, אז לרוב עם מישהי/שתיים.
בדרך כלל לבד
לפעמים עם חברה