3 תשובות
מידי פעם עם חברים ומידי פעם בלי
אם אני בלי אז אני עם אוזניות והמחשבות שלי.
אם אני בלי אז אני עם אוזניות והמחשבות שלי.
שונאת לצאת לבד, אז לרוב עם מישהי/שתיים.
בדרך כלל לבד
לפעמים עם חברה
לפעמים עם חברה
באותו הנושא: