3 תשובות
זה קרה לי באוזן שמאל באוזן ימין הלך חלק באוזן שמאל זה לא חח בקיצור תקשיבי כחי אלכוהול או בושם ותשפריצי על זה המון תנגבי תדם ושימי שוב בושם זה ישרוף ממש טיפה אבל שווה כל כאב תנסי להזיז אותו חזק ועם הבושם זה ישתחרר חלק בהצלחה:)
תראי לאמא שלך, תבקשי ממנה נשמע כוואב ; (
יכול להיות שעוד לא החלמת
ל) ני שאת מחלימה מהעגיל בהליקס זה בערך חצי שנה או פחות אז אים אתה מוציאה אז זה מסוכן כי זה יכול להסתם ולעשות זיהום
ואים לא
אז לכי לאיזה מישהו אחר שינסה לעזור לך
ל) ני שאת מחלימה מהעגיל בהליקס זה בערך חצי שנה או פחות אז אים אתה מוציאה אז זה מסוכן כי זה יכול להסתם ולעשות זיהום
ואים לא
אז לכי לאיזה מישהו אחר שינסה לעזור לך
באותו הנושא: