3 תשובות
הסיפוק בכך שאת מחמיאה לאנשים מבלי לצפות לדבר חזרה אמור בעצמו להעלות לך את הביטחון העצמי, זה דבר שבכלל לא מובן מאליו.
דבר ראשון יפה מצידך (לשיטתך) שאת אדם שמחמיאה לאנשים
ורוצה בסה"כ לעשות להם טוב.
דבר שני את לא צריכה לקחת אותם קשה. תבואי במטרה לעשות טוב
מבלי לצפות לקבל מחמאות חזרה, כי אז את סתם מתבאסת.
פשוט אל תצפי לקבל חזרה. הכי טוב.

דבר שלישי אני לא כמוך, ולדעתי זה לא נכון להחמיא סתם ככה.
אני מחמיא ואומר דברים טובים אך ורק אם הם נכונים.
אני בחיים לא אחמיא, לא לבחורה ולא לגבר, רק בשביל שהם
ירגישו טוב עם עצמם. כשאני מחמיא אני אומר דברים נכונים
וזה בא מכל הלב.
אני בכלל אחד שאומר הכל אמת בפַּנים, לטוב ולרע.
שואל השאלה:
אבל אני רוצה שהם ירגישו טוב עם עצמם שיהיו שמחים אני רוצה שהם ירגישו כמו שאני היתי רוצה להרגיש