התחברות
הרשמה
אוף ממש הסתבכתי,מישהו יכול להסביר מה החוקים של passives ו active?
13 בינואר 2020, 17:30
חוק
תשובה אחת
זה באמת קשה ואני גם מצטרפת לשאלה
0
00Love
באותו הנושא:
מישהו יכול להסביר לי איך יכול להיות דבר כזה שאנשים שגרים פה בישראל הם שמאלנים?
וואי הסתבכתי ממש!! מישהו יכול יעזור לי? אני מפחדת שיזמינו לי משטרה
מישהו פה רואה בית הנייר? הסתבכתי במשהו..
מישהו יכול להסביר להסביר לי מה רע בהתבוללות?
הסתבכתי עם אני יוצאת עם מישהו שיש לו חברה?
הורדתי טלגרם, מישהו יכול להסביר לי איך אני יכולה לראות שם סרטים ויש שם תרגום?
מישהו יכול להסביר לי איך אפשר להתנתק משאלה ששאלת פעם? די הסתבכתי עם העדכון
מישהו שמבין במקבוק (אפל) דחוף הסתבכתי
מישהו שטוב בחישובים הסתבכתי עם עצמי
מישהו שטוב החישובים הסתבכתי רצח
מישהו שטוב בנגזרות? ממש הסתבכתי